Діти 2-3 років
На третьому році життя
діти стають самостійнішими. Продовжує розвиватися предметна діяльність,
ситуативно-ділове спілкування дитини і дорослого; удосконалюються сприйняття,
мова, початкові форми довільної поведінки, ігри, наочно-дієве мислення. Детальніше
Діти 3-4 років
Четвертий рік життя характеризується двома якісно новими рисами. Одна пов'язана з формуванням особистості дитини, інша з формуванням її діяльності. Детальніше
Діти 4-5 років
До кінця середнього дошкільного віку сприйняття дітей стає більш розвиненим. Вони виявляються здатними назвати форму, на яку схожий той чи інший предмет. Детальніше
Діти 5-6 років
Продовжує удосконалюватися мова, в тому числі її звукова сторона. Діти можуть вірно відтворювати шиплячі, свистячі і сонорні звуки. Розвиваються фонематичний слух, інтонаційна виразність мови при читанні віршів у сюжетно-рольовій грі і в повсякденному житті. Детальніше
Немає коментарів:
Дописати коментар